معرفی شرکت همراه اول
اولین قدم در راهاندازی تلفن همراه در سال ۱۳۷۳ باهدف ظرفیتسازی برای حدود 9200 شماره در سطح شهر تهران، با مسئولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران شروع شد. در تاریخ 19 مرداد سال 1373 اولین اقدام این شرکت واگذاری 4 سیمکارت به دفتر نهاد ریاست جمهوری، بهطور رسمی ارائه سیمکارت در ایران آغاز شد.
در روز 14 مرداد ماه سال 1383 بنا به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استناد از ماده 2 و 4 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که در سال 1379 مصوب و مصوبه شماره 76016/1901 به تاریخ 24 تیر ماه سال 1382 شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده 1 قانون ذکرشده با تجدید سازمان و تغیر نام و اصلاح اساسنامه مرکز سنجشازدور ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران، اساسنامه شرکت را با سرمایه 2000 میلیارد ریال تصویب نمود و تمامی مسئولیت در امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران را به شرکت ارتباطات سیار ایران واگذار شد.
همچنین در سال 1389 پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.
هماکنون شرکت ارتباطات سیار ایران حدود 68.5 میلیون مشترک دارد و 1245 شهر و بیش از 70 هزار کیلومتر از جادههای کشور را تحت پوشش قرار داده است که ضریب نفوذ همراه اول حدود 84.2 درصد و ارتباطات رومینگ بینالمللی آن با 270 اپراتور در 112 کشور جهان برقرار است.
سرویسهای ویژهای که مشترکین همراه اول در حال حاضر از آن بهرهمند هستند شامل اینترنت همراه نسل 3، 4، 4.5، وای فای اول، سامانه خدمات آنلاین همراه من، باشگاه فیروزهای، سیمکارت کودک، سیمکارت دانشجو، انتقال و انتظار مکالمه، مکالمه گروهی، سرویس اف دیان، محدودیت مکالمات، قابلیت اتصال به نمابر و دیتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، تماس بان، پرداخت همراه و سرویس رومینگ بینالمللی میباشد.
برای خرید سیم کارت های همراه اول ارزان کد 0 و کد 9 و بقیه کدها از وبسایت سیم کارتیها می توانید اقدام کنید وبسایت سیم کارتیها نمایندگی رسمی همراه اول و رایتل و ایرانسل و ارائه دهنده انواع خدمات خرید و فروش سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان و لوکس در دفتر پیشخوان دولت با مجوز شماره ۷۲۱۶۱۸۶۸
تاریخچه همراه اول
در اواخر سال 1382 شبکه ذکرشده در مقدمه دارای 3 میلیون و 450 هزار مشترک بود، که این تعداد به حدود 68.5 میلیون شماره در حال حاضر، که توسط شرکت همراه اول انجامشده، رسیده است. هماکنون شبکه تلفنهای های همراه اول علاوه بر این افزایش بیش از 70 هزار کیلومتر جاده و 1245 شهر را نیز تحت پوشش دارد.
بر این اساس در طول برنامه سوم، 4 میلیون و 590 شماره تلفن همراه واگذار شده که این رقم با 935 درصد رشد روبهرو بوده و ضریب نفوذ تلفن همراه از 0.78 درصد در ابتدای برنامه سوم به حدود 7.5 درصد در آخر برنامه افزایش پیدا کرد، سه استان اول که از ضریب نفوذ بالایی در پایان برنامه سوم برخوردار بودند، تهران، اصفهان و یزد، و نیز ازنظر عملکرد واگذاری تلفن همراه تهران، اصفهان و فارس در رتبه اول بودند.
با جدیتر شدن خصوصیسازی صنعت مخابرات کشور و اهمیت بالای حضور در بازار رقابت تجاری، این شرکت از سال 1386 دارای نام، نشان، رنگ و شعار تجاری ویژه خود شده است. همچنین در سال 89 پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغیر پیدا کرد.
منشور همراهی همراه اول
یکی از بزرگترین نیازهای اساسی بشر ارتباط است که لازمه شکلگیری اجتماعی و انسانی است. حوزه ای سی تی پیشران توسعه انسان در این بعد از نیازهای انسان در جهان امروز است. همراه اول بهعنوان یکی از بزرگترین نقش آفرینان در این عرصه مسئولیت خود را در تحقق رؤیای دیجیتال میداند و با چشمانداز تبدیلشدن به یکی از بزرگترین رهبران بازار ای سی تی منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با اهداف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال تلاش میکند نقش خود را در پیشرفت توسعه روز افزون ایران اسلامی به خوبی شناخته و مسئول پذیرانه ایفا کند.
ما بر این نکته واقف هستیم که تحقق این مأموریت، دستیابی به این امر مهم و ایفای این نقش، بدون شناخت ارزشهای الهامبخش که راهنمای ما در این مسیر باشد و بدون تعهد به اصول اخلاقی روشن در جهت مراعات حقوق ذینفعان گوناگونمان امکانپذیر نخواهد بود.
ازاینرو ارزشهایمان را در قالب سه مفهوم حامی ، چابک و توانمندسازی شناسایی و مصداق هر یک از این ارزشها را در عنوان ده کد ارزش محور به شرح زیر بیان کردهایم:
_ حامی یعنی مسئولیتپذیر که در قبال تمامی ذینفعان (مشتریان، مردم، شرکا، جامعه) مسئولیتپذیر باشیم.
_ حامی یعنی پاسخگو بودن نسبت بهتمامی تعهدات، پروژهها و افراد مرتبط با خود.
_ حامی یعنی مشارکت، چهار چوب ذهنی مشارکتی داشته و در پی نتایج برد برد برای تمامی افراد ذینفعان هستیم.
_ چابک یعنی انعطافپذیری برای انطباق با تغییرات پیشبینینشده از پیش منعطف و آماده هستیم.
_ چابک یعنی سریع در تصمیمگیریها راه بردی و تاکتیکی سریع و بهموقع عمل کنیم.
_ چابک یعنی کار آمد، برای تحویل ابتدا تا انتهای خدمات خودکار آمد و اثربخش عمل کنیم.
_توانمند ساز یعنی کار آفرین برایان که فعالانه مسائل را حل کنیم و بتوانیم تفکر کار آفرینانه ایجاد کنیم.
_توانمندسازی یعنی پیشگام در اتخاذ روشهای جدید تفکر و اداره کسبوکار پیشرو هستیم.
_توانمند ساز یعنی آینده نگر برای شناسایی و یافتن فرصتهای نوظهور آینده نگر هستیم.
_توانمند ساز یعنی ریسکپذیر، ریسکپذیری متعادل داشته و از عدم قطعیت استقبال کنیم.
همچنین با در برگرفتن آموزه های دینی بهویژه بهکار گیری اصول اخلاقی از رساله حقوق امام سجاد علیه سلام و مبتنی بر اصول پذیرفتهشده در دنیای کسبوکار ، خود را ملزم میدانیم در کنار شناسایی ذینفعان اخلافی که ما آنان را همراهان خود خطاب میکنیم و در دو مقطع ذینفعان فردی و ذینفعان سازمانی و شناسایی موقعیتهای اخلاقی پرتکرار رویارویی با این ذینفعان، کدهای مناسب با هر موقعیت رفتاری را که ما به آن ها رسم همراهی میگوییم بر اساس ارزشهای سازمان تعریف کرده و تلاش میکنیم با مراعاتان ها در رفتار روزانه و اقدامات خود بهعنوان شرکتی رفتار مدار سرآمد باشیم.
توضیحاتی درباره ذینفعان فردی ما همراه اولیها:
_ در قبال خود از سلامت جسم و روح خود مراقبت کرده و همواره شایستگیهای خود را توسعه داده و از اطلاعاتی که در اختیارمان هست حفاظت میکنیم.
_ در قبال دیگری تعارضات را بهصورت منطقی مدیریت کرده از فضاها و منابع عمومی سازمان منصفانه استفاده کرده و در جلسات حضوری اثربخش خواهیم داشت.
_ در مقابل تیم مسئولیتپذیر و پاسخگو بوده حافظ اعضا و ارزشهای تیم بوده و فرهنگ و عملکرد تیم خود را به سورت مستمر افزایشخواهیم داد.
_ در قبال سازمان نماینده شایستهای برای هویت و برند سازمان بوده، منافع و اهداف خود را هم سو با منافع سازمان مدیریت کرده و با اشتراک دانش خود در سازمان سبب تقویت فرهنگ عملکرد محور میشویم.
در گروه ذینفعان سازمانی همراه اول:
_ در قبال همکاران: با تفویض اختیار سبب توانمندسازی همکاران سازمان شده، با جبران خدمات شفاف و منصفانه قدردان همکاران است و با ایجاد تعادل بین کار وزندگی همکاران، از ایشان حمایت میکند.
_ در قبال شما مشتریان همراه اول مشتریان در طراحی و توسعه محصولات و خدمات به نیازها و نظرات مشتری اهمیت میدهد، اطلاعات مشتریان را حفظ کرده و از طریق کانالهای ارتباطی خود با ارائه اطلاعات شفاف به آنها ارتباطی اثربخش با مشتریان دارد.
برای خریداری سیم کارت های همراه اول از مشاوره سیم کارتیها بهرهمند شوید و برای خرید انواع سیمکارت ۰۹۱۲ با هر کدی میتوانید از طریق سایت سیم کارتیها بهصورت آنلاین اقدام کنید و یا به دفتر سیم کارتیها واقع در دفتر پیشخوان دولت با مجوز شماره ۷۲۱۶۱۸۶۸ به آدرس تهران، خیابان آزادی، خ جیحون، بعد از دامپزشکی، پ ۶۲۵ مراجعه بفرمایید.
برای مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر هم میتوانید با شمارههای ۰۲۱۶۶۶۷۷۸۳۶ – تلفن: ۰۹۱۲۲۳۷۳۰۰۳ تماس بگیرید.