سیم‌کارت رند

هر شخصی که طالب موفقیت است باید سیم‌کارت رند داشته باشد. چرا؟ ادامه مطلب را بخوانید تا ضرورت سیم‌کارت رند را متوجه شوید.

  1. سیم‌کارت رند، ماندگار در ذهن مخاطب
  2. برند سازی شخصی در ذهن مخاطب
  3. جذب مخاطبان طرفدار زندگی لاکچری
  4. مؤثر در برندینگ
  5. شانس تماس بیشتر در رسانه‌های اجتماعی

سیم‌کارت رند، ماندگار در ذهن مخاطب

فرض کنید در جلسه‌ای هستید و در پاییان جلسه کنار رقیب خود نزد کارفرما می‌روید، در روی کارت ویزیت شما ۵ تا خط متفرقه و با فونت ریز قرارگرفته و کارت ویزیت رقیب شما یک خط رند آن‌هم با فونت درشت! شانس در خاطر ماندن را کدام است؟ شانس انتخاب برای تماس، اگر فقط از روی کارت ویزیت باشد چطور؟ انتخاب بین گزینه‌های کمتر و روشی آسان‌تر دقیقاً انتخاب همه افراد است. گزینه کمتر، یعنی یک خط و روشی آسان‌تر، یعنی شماره گرفتن ارقامی رندتر

افرادی که به‌تازگی کسب‌وکاری را شروع کرده‌اند یا در حال بهبود کسب‌وکار خود هستند اغلب به دنبال خرید سیم‌کارت رند هستند زیرا که از تأثیر فراوان و مثبت  در یادماندن مخاطب به هر طریقی آگاه هستند. سیم‌کارت رند، نه‌تنها برای صاحبان کسب‌وکار مختلف بلکه هر فردی که خواهان در خاطر ماندن خود در ذهن مخاطب است، می‌تواند یک مزیت بزرگ می‌باشد.

این شماره‌های رند که  در بیشتر کشورها به شماره‌های Memorable یا ماندگار در ذهن یا قابل سپردن به ذهن شناخته می‌شود را می‌توانید از سایت سیم کارتیها خریداری کنید.

برند سازی شخصی در ذهن مخاطب

در دنیای امروز پرسنال برندینگ یا همان برند سازی شخصی امری ضروری شده است البته برای کسانی که خواهان موفقیت و شخصیت تأثیر گذار هستند. با این تفاسیر می شود در نظر گرفت که فردی که به جزئیات امور خود اهمیت می‌دهد، چه تصویری از خود بر ذهن مخاطب بر جا می‌گذاردیک سیم‌کارت رند می‌تواند این تصویر را از شخصیت شما در ذهن مقابل ایجاد کند.

به غیر از ین، اگر شما فردی هستید که برایتان متمایز بودن اهمیت زیادی دارد و همیشه می‌خواهید منحصربه‌فرد و خاص باشید، اهمیت زیادی دارد که یک شماره رند داشته باشید.

جذب مخاطبان طرفدار زندگی لاکچری

وقتی‌که افراد طرفدار زندگی لاکچری و لوکس هم از مخاطبان  کسب‌وکاری شما هستند، نزد یک گرافیست می‌روید تا برای کسب‌وکارتان لوگویی با طرح لاکچری طراحی کند، یا برای دفتر کار خود به دنبال طراحی دکوراسیون لوکس هستید، ولی  کافی است شماره رند خود را به مخاطب و مشتری خود اعلام کنید تا طرف مقابل به سبک زندگی و نوع انتخاب‌های شما که ماهیتی لاکچری دارد پی ببرد.

اگر دوست دارید بدونید که سیم‌کارت رند چطور می تونه کسب‌وکاری که مخاطبان لاکچری دارد رو بهبود بده حتماً این مطلب رو به خونید.

اگر شما یک نمایشگاه ماشین لاکچری دارید، یا فروشنده ساعت‌های لوکس  فروش جواهرات دارید …. و یا هر کسب‌وکاری که مخاطبان شما افرادی هستند که طرفدار زندگی لاکچری و لوکس هستند، شما باید به فکر خرید سیم‌کارت رند باشید تا به خوبی پیام لوکس بودن را به مخاطب خود انتقال دهید. شما باید به مخاطبان نشان دهید که به لوکس بودن و متمایز بودن اهمیت می‌دهید!

موثر در برندینگ

ماهیت برندینگ از به خاطر ماندن در ذهن مشتری می‌آید که امروزه با توجه به درک تأثیر برندینگ در رونق کسب‌وکار رقابت تنگاتنگی در بازار برای استفاده  از هر فرصتی برای برندسازی وجود دارد.

اگر  در آدرس سایت یا صفحه اینستاگرام خود یا اسم برند شما، شماره‌ای وجود دارد می‌تواند ایده خوبی باشد که در خط سیم‌کارت رند شما این شماره وجود داشته باشد.

شانس تماس بیشتر در رسانه‌های اجتماعی

در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکار بر روی بستر اینترنت بناشده‌اند و از این حجم مقدار بسیار زیادی بر روی رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام قرارگرفته‌اند. که راه ارتباطی و یا خرید از طریق پیام دادن یا تماس گرفتن معمولاً اتفاق می‌افتد. که شانس تماس یا پیام دادن با شماره رند افزایش پیدا می‌کند، چراکه به‌طور مثال در برنامه اینستاگرام امکان تماس مستقیم با انتخاب شماره وجود ندارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها