انواع سیم‌کارت رند

اگر شما به ضرورت داشتن سیم‌کارت رند پی برده باشید و به یک دفتر خدمات پستی برای خرید سیم‌کارت رند مراجعه کنید، خواهید دید که انواع سیم‌کارت رند وجود دارد و تنوع شماره‌ها بسیار زیاد می‌باشد.

پس مهم‌ترین گام در خرید این است که نوع رند بودن سیم‌کارت موردنظر خود را تعیین کنید. درواقع بهتر است قبل از مراجعه برای خرید، اطلاعاتی در خصوص انواع شماره‌های رند داشته باشید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع سیم‌کارت رند

رند آینه‌ای

این نوع سیم‌کارت رند، حداقل 4 شماره‌دارند که به‌صورت متقارن در کنار هم قرارگرفته‌اند مثلاً آینه ی ۵۶ می‌شو ۶۵ و اینها در کنار هم قرار می‌گیرند و برای مثال ۵۶۶۵ یک بخشی از اعداد شماره رند می‌شود. این نوع شماره‌ها بسیار محبوب هستند.

رند پله‌ای از اول، از آخر یا رند ۳ پله

یعنی چی؟ یک واحد از عدد ۲ رقمی کم یا زیاد به شه. مثلاً ۷۶ یک واحد ازش کم به شه می شه ۷۵ و اگر ترتیب اینها از عدد بزرگ باشه یعنی ۷۶۷۵ می شه رند پله‌ای از انتها گفته می شه و شماره که با شماره ۷۵۷۶ پایان می‌یابد، نوع پله‌ای از ابتدا می‌باشد. که ۴ رقم به‌صورت پله ایی قرارگرفته است.
حال اگر تعداد این رقم‌ها ۶ رقم باشد شماره رند شما ۳ پله خواهد بود. مثلاً شماره ۷۶۷۵۷۴ شماره رند ۳ پله محسوب می‌شود.

رند ترازویی

یکی از انواع سیم‌کارت رند، به‌این‌ترتیب است که مثلاً 7 رقم را در نظر بگیرید به‌صورتی که عدد وسطی مثلاً ۸ باشد و ۳ رقم قبل و بعد آن عیناً تکرار شود مثل ۴۹۲۸۴۹۲ این نوع شماره رند نیز به راحتی به ذهن سپرده می‌شود.

رند از اول یا از آخر

در این مدل حداقل در ۳ ارقام اول یا آخر شماره، از اعداد یک واحد یک واحد کم می‌شود مثل این ارقام ۴۳۲۱ و یا اعداد یک واحد یک واحد زیاد می‌شوند مثل این ارقام ۱۲۳۴

رند تاریخ تولدی

البته باید اسم این نوع شماره رند، سیم کارت رند شخصی بود. چون تاریخ تولد صاحب سیم‌کارت در شماره قرار می‌گیرید و البته برای پرسنال برندینگ یا برند سازی شخصی بسیار عالی است. معمولاً افرادی که لاک چری پسند هستند و مدل زندگی لوکسی دارند هم از این نوع سیم‌کارت رند استفاده می‌کنند

رند تکرار پیش‌شماره

یکی دیگر از انواع سیم‌کارت رند، این هست که، پیش‌شماره، در جایی از شماره تکرار شود. برای مثال اگر پیش‌شماره 0935 می‌باشد، و ۴ شماره آخر سیم‌کارت هم 0935 باشد.

رند تکرار ۲ رقم یکی، رند جفت‌جفت یا رند ۳ جفت

۴ یا ۶ شماره از شماره‌ی سیم‌کارت به‌صورت ۲ رقم ۲ رقم تکرار شوند. برای مثال ۵۵۶۶ یا ۳۳۷۷ اگر شماره که قصد خرید آن رادارید دارای 2 یا 3 شماره به‌صورت جفت باشد شماره رندتری را انتخاب کرده‌اید که رند جفت‌جفت نامیده می‌شود. در این نوع شماره رند، ممکن است در ابتدا یا انتهای شماره اعداد جفت وجود داشته باشد. برای مثال 09124545 ابتدای ۱ شماره رند از این نوع است. درصورتی‌که شماره‌ها 3 جفت در ابتدا یا انتهای شماره باشند، سیم‌کارت رند شما از نوع ۳ جفت است. برای مثال شماره با اعداد ابتدایی 0930121212 یک شماره از این نوع می‌باشد.

رند حروفی

این نوع سیم‌کارت رند هم میان افرادی که به دنبال برند سازی شخصی هستند و می‌خواهد یک شماره اختصاصی منتسب به خودشان را داشته باشند بسیار رایج است. شما اسم خود را بر روی کیبورد شماره‌گیری می‌کنید.

رند ده دهی، صد صدی، هزاری، میلیونی

در ابتدا یا انتهای شماره مضرب‌های ۱۰ وجود دارد. و ممکن است شماره‌ها یک توالی هم داشته باشند که دیگر عالی است و شماره به‌راحتی به خاطر سپرده می‌شود برای مثال 09124050. حال اگر همین نسبت را مضرب‌های صد، هزار یا میلیون بکنید، شماره شما رندتر می‌شود. برای مثال 09126000000

رند کد پایین

ارقام این شماره سیم‌کارت با اعداد کوچک‌تر از 19 در هر رنج شروع می‌شوند. برای مثال 0912102 یا 0912204. این نوع سیم‌کارت رند بیشتر برای پیش‌شماره 0912 مطرح است. این نوع سیم‌کارت بیشتر نشان‌دهنده‌ی اصالت و قدمت می‌باشد.

رند گفتاری

شماره‌هایی رندی که ۶ رقم از آن‌ها به‌صورت 2 جفت عدد 3 رقمی است. برای مثال 0912800800

رند متشکل از ۲ رقم

یکی دیگر از انواع سیم‌کارت رند به اینصورت است که اگر تمامی شماره‌های موجود در سیم‌کارت رند متشکل از ۲ عدد ثابت باشد.مثلاً ۷ و 2 و بعد از پیش‌شماره ترکیبی از این ارقام قرار بگیرد. این نوع سیم‌کارت‌ها نیز معمولاً قیمت بالایی دارند و به‌راحتی به ذهن سپرده می‌شوند.

رند دو رقم، سه رقم، چهار رقم و پنج رقم یکی

فرقی ندارد اگر در ابتدا، وسط یا انتها دو، سه، چهار و حتی پنج رقم یکسان وجود داشته باشد، سیم‌کارت رند از این نوع را انتخاب کرده‌اید.

رند شش رقم یکی و رند هفت رقم یکی

یکی دیگر از انواع سیم‌کارت رند این شماره رند است که نیاز به توضیح ندارد. در بسیاری از کشورها این نوع شماره‌ها به شماره‌های دیاموند یا الماس شهرت دارند.

انواع این سیم کارت های رند را  که  قابل سپردن به ذهن است را می‌توانید از سایت سیم کارتیها خریداری کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها