سیم‌کارت ۰۹۱۲

همه سیم‌کارت 0912 کارکرده هستن!

درسته که سیم‌کارت های 0912 اصالت داره و بسیار قدیمی هستش ولی هنوز خیلی از خط‌ها هستن که صفر هستن. تعداد زیادی خط 0912 کارکرده وجود داره ولی خط‌های کد 8 که هم قدیمی هستن هم قیمت مقرون‌به‌صرفه ایی دارن، دارای تعداد زیادی خط صفر هستن. حتماً قسمت سیم‌کارت مربوط به کد 8  رو ببینید تا متوجه داستان بشید و اگر دوست داشتید با بهترین قیمت از سیم کارتیها خریداری کنید.
به‌غیراز خط کد 8، خط کد 0 سیم‌کارت 0912 چند سالی هست که وارد بازار شده و تعداد بیشتر خط‌های این کد صفر هستن. بازهم می تونید به قسمت خط های 0912 با کد 0 مراجعه کنید و خط مورد نظر تون رو انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن سیم کارتتان رو تحویل بگیرید.

از سایت همراه اول، خط 0912 بخرم!

اگر وارد سایت سیم‌کارت همراه اول بشید شاید یکم سردرگم بشید اگر دنبال خرید سیم‌کارت هستید و درنهایت متوجه میشید که روی سایت همراه اول خط های  0912 فروخته نمیشه و در قسمت انتخاب پیش کد، گزینه ۰۹۱۲ وجود نداره!
پس چطوری بخریم؟ یا از دفاتر پست پیشخوان که نیازمند صرف وقت و حضوری رفتنه و یا از یک سایت پست پیشخوان مثل سیم کارتیها که نمایندگی رسمی همراه اول هستش و خرید اینترنتی بسیار ساده ایی داره.

سیم‌کارت ۰۹۱۲اشکال نداره سیم‌کارت 0912 به نام خودت نباشه!

اگر سیم‌کارت به نام خود تون نباشه خیلی کارها رو نمی تونید انجام بدید و خیلی از خدمات رو نمی تونید بگیرید. مثلاً پرینت مکالمات، تعویض سیم‌کارت، ثبت‌نام در برخی سامانه‌ها، بعضی وام‌ها، خدمات و… . یا حتی برای کارت به‌کارت کردن در اپلیکیشن‌های پرداخت هم باید کد ملی مالک سیم‌کارت با کد ملی صاحب کارت بانکی مبدأ، یکسان باشه.مثلاً برنامه آپ روی گوشی شما نصب‌شده باشه و بخواید از حساب بانکی خود تون کارت به کارت کنید، برنامه به شما خطا می‌ده و نمی‌توانید این کار و انجام بدین.

هزینه همه پیامک‌های تبلیغاتی بر عهده‌ی صاحب سیم کارته!

هزینه‌ی پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی رو ارسال‌کننده پرداخت می‌کنه و یا این پیامک‌های که از طرف پلیس فتا و انتظامی، پیامک‌های دولتی و … ارسال میشه برای صاحب سیم‌کارت هزینه ایی نداره. در مقابل اینها یه سری پیامک‌ها هستن که برای در اون پیامک‌ها شما سرویسی رو استفاده می‌کنی، اونها برای همه‌ی خطوط و نه تنها برای سیم‌کارت 0912 هزینه داره.
خیلی‌ها هم اینجوری فکرمی کنن که چون سیم‌کارت 0912 اعتبار بالایی داره، پس پیامک‌های تبلیغاتی بیشتری براشون ارسال میشه و احتمال خیلی کلافه کننده براشون خواهد بود. نکته ایی که وجود داره اینکه شما این امکان رودارید که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی رو مسدود کنید تا دیگه به خط شما ارسال نشه.

سیم‌کارت های 0912 فقط برای ساکنین تهرانه!

در حقیقت پیش‌شماره 0912 متعلق به استان تهران، البرز، سمنان، قم، قزوین و زنجانه هستش. و برای اینکه بفهمیم یک خط دقیقاً برای کجاست باید از شماره پرونده سیم‌کارت مطلع باشید. سه رقم اول بعد از پیش‌شماره تعیین‌کننده محل پرونده سیم‌کارت و استانش هستش. نکته‌ای هم که وجود داره اینکه قیمت خطوط 0912 استان تهران نسبت به بقیه استان‌ها گرون‌تره و آگه شما خرید سیم‌کارت همراه اول رو از استان زنجان انجام بدین ممکنه قیمتش ارزان‌تر دربیآید.
با توجه به طرح یکسان‌سازی، هزینه جابجایی و … هرکسی می‌تونه این پیش‌شماره رو داشته باشه و ربطی به محل سکونت و تولد نداره. برای مثال ساکن هر استانی هستید می‌تونید نسبت به خرید سیم‌کارت 0912 با هر کدی از سایت سیم کارتیها اقدام کنید و ازش استفاده کنید.

قیمت سیم‌کارت 0912 خیلی بالاست!

درسته که کدهای 2 و 1 مثلاً رنج بالاتری دارن ولی همین خط‌های کد 1 و 2 با توجه به رند بودن شماره ارزون و گرون داره. ولی در مقابل خط‌های 0912 با کدهای 9 یا 0 که رند هم نیستن، بسیار ارزون و مقرون‌به‌صرفه هستن. حتی می تونید خط‌های رندی رو از این خط کدها خریداری کنید و همچنان هزینه مقرون‌به‌صرفه ایی رو انجام داده باشید.

پیش‌شماره سیم‌کارت دیگه مهم نیست!

هنوز هم که هنوزه اعتبار خط‌های سیم‌کارت های 0912 بسیار بیشتره و باعث به وجود اومدن اعتماد بیشتر در مخاطب میشه. پس اگر کسب‌وکاری دارید که تازه شروع کردید و یا برندینگ براتون اهمیت داره، حتماً باید از سیم‌کارت 0912 برای کسب و کارتون استفاده کنید.

سیم‌کارت 0912 اعتباری بخرم!

اصلاً سیم‌کارت اعتباری 0912 وجود نداره و همگی دائمی هستن. این تصور احتمالاً به خاطر این به وجود میاد که سایر پیش‌شماره‌ها مثل 0911، 0913 … تا 0917 و 0918 هم نوع اعتباری دارن و هم دائمی. ولی در مورد سیم‌کارت 0912 این‌طور نیست.

شما برای خرید انواع سیم‌کارت 0912 با هر کدی می‌توانید از طریق سایت سیم کارتیها به‌صورت آنلاین اقدام کنید و یا به دفتر سیم کارتیها واقع در دفتر پیشخوان دولت با مجوز شماره ۷۲۱۶۱۸۶۸ به آدرس تهران، خیابان آزادی، خ جیحون، بعد از دامپزشکی، پ ۶۲۵ مراجعه بفرمایید.
برای مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۶۶۶۷۷۸۳۶ – تلفن: ۰۹۱۲۲۳۷۳۰۰۳ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها